niedziela, 30 marca 2014

2.O przyjaźni słów kilka....

,,Bo widzisz, prawdziwa przyjaźń nie kończy się nigdy. Nic nie jest w stanie jej zachwiać – żadne kłótnie, wątpliwości czy inne problemy. Nawet odległość nie może być przyczyną do jej zerwania. Kilometry nie są dobrą wymówką do zakończenia znajomości. Bo gdy zależy ci na kimś, starasz się, niezależnie od tego co was dzieli. Najważniejsze jest to co was łączy.''
Każdy z nas ma takie osoby,na których może w każdej chwili polegać.Są to przyjaciele.Ja ze swoimi przyjaciółkami znam się od podstawówki.Przez blisko 10 lat chodziłyśmy do jednej klasy.Na początku do podstawówki,następnie do gimnazjum by się teraz rozstać,bowiem one poszły do technikum,a ja do liceum.Nie widujemy się codziennie,ale jeśli nadarzy się do tego okazja nadrabiamy ten stracony czas rozmowami.Każda z nas ma swoje zmartwienia,troski,żale,więc od tego jest przyjaciel,by wysłuchać,doradzić...Ale nasze życie nie składa się tylko z samych trudnych chwil.Jest też wiele cudownych,niesamowitych chwil,którymi warto się dzielić....Czasami,mamy złe dni,to wtedy czasami się na siebie obrażamy..Ale to jest krótki okres,najczęściej kilkugodzinny.Bowiem,ja nie potrafię się długo na nie gniewać.
Nie mogę w tym miejscu zapomnieć o jeszcze pewnej osobie.Osobie,która motywuje mnie do działania.Bez której ten blog by totalnie przepadł.Jest osobą pozytywną,mogę się jej wyżalić na różne tematy.Zawsze mnie pociesza i rozumie,bowiem uczęszczamy do jednego liceum.Niestety do różnych klas...Dziękuje Ci,po prostu,że jesteś...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz