poniedziałek, 5 maja 2014

14.Co w gazetach (sportowych)piszczy...

Od czego by tu zacząć,nie mam wszystkich gazet sportowych,bo wydałabym na nie fortunę.Moimi ulubionymi są:
,,Sport''
,,Dziennik Polski''(O ile to gazetą sportową można nazwać,ale zawsze dodają dodatek sportowy,którym opisują wydarzenia sportowe z całej małopolski)
,,Przegląd sportowy''
W każdej gazecie interesuje mnie relacja z meczu Pasów.Jest to pierwsza strona,którą otwieram.Zawsze szukam choćby wzmianki na temat Cracovii.
Po wczorajszym fatalnym,eee co ja piszę dramatycznym i tragicznym meczu prasa nie zostawia złudzeń.
Cracovię dopadł kryzys.
Trudno jest się nie zgodzić.Ten kryzys trwa od meczu z Koroną.3 mecze=3 porażki,bramki: 0 ZDOBYTYCH,A STRACONYCH 4..
Tak nie macie problemów ze wzrokiem..W ostatnimi czasy drużyna oddaje bardzo mało strzałów,co mnie nie dziwi,bo jak im ,,trener'' zabrania ćwiczyć strzały na treningach to nie dziwota,że statystyki są tragiczne.
Trudno jest pojąć co się w tym Klubie wyprawia.Totalny kabaret.
Niestety,ale trzeba coś zmienić,najłatwiej trenera,bo wszyscy rozgryźli nas.Wiedzą co trzeba zrobić,by Cracovia się pogubiła.No cóż,w sobotę mecz o życie.
Wiadomo,jest ciężko,ale niestety u żadnego zawodnika wczoraj nie zobaczyłam woli walki.
Dobra ja już nie zamęczam,dodam skany gazet.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz