sobota, 24 maja 2014

17.Sunny friday!

Kolejny raz trudno jest mi się zabrać za napisanie kilku sensownych zdań..No cóż,tydzień był dla mnie ciężki...Ale dosyć tego narzekania...Od wczorajszego wieczoru jestem szczęśliwa,bo choć tylko zremisowaliśmy z Koroną,a do utrzymania potrzebowaliśmy zwycięstwa,to w następnym sezonie zagramy w Ekstraklasie.Cudowna wiadomość.Zostały jeszcze tylko 2 mecze...Tak,tak..tylko DWA!...I ponad miesiąc bez Ekstraklasy.No cóż,coś się kończy..Teraz będzie bardzo ciężki okres dla Klubu,czyli okienko transferowe...Jest już niemal pewne,że mecz z Jagiellonią będzie ostatnim meczem w pasiastej koszulce dla kilku piłkarzy,ale o tym już w osobnej notce,poświęconej transferom...
Trudno uwierzyć mi,że to tak szybko zleciało,dopiero co zaczynaliśmy ten długi sezon,a tu już koniec...Mam nadzieję,na dobre ruchy kadrowe w wykonaniu naszych włodarzy...
Bo w ostatnim czasie nie wyglądało to najlepiej...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz