niedziela, 15 czerwca 2014

18.Nadrabiamy zaległości... :D

Trochę czasu minęło od ostatniego wpisu.No cóż,wytłumaczeń wiele się znajdzie. Po prostu trzy słowa opisują tą sytuacje:SZKOŁA I BRAK WENY!
To tak na wstępie,w szkole było ostatnimi czasy bardzo nerwowo w związku z wystawianiem ocen,lecz już można powiedzieć,że jest luzik.Od ostatniego meczu minęły w sobotę 2 tygodnie,jeszcze trochę czasu na odpoczynek od nich jest.
Pociesza fakt,że jeszcze tylko 7 dni i nadejdzie długo wyczekiwany piątek,kiedy odbierzemy swoje świadectwa i będziemy mogli choć na chwilę zapomnieć o porannym wstawaniu.
Jak ja planuje spędzić te 2 miesiące?Bardzo aktywnie i nie mam jeszcze jakiś planów...Przede wszystkim chciałabym odpocząć i wreszcie się wyspać.Lecz nie zapomnę o tym co sobie zaplanowałam. Na pewno moimi miejscami pobytu będzie moja miejscowość-Palcza,ale związku ze zbliżającym się sezonem co 2 tygodnie będę w Krakowie.Na mojej liście miejsc jest Skawina,Maków Podhalański i Żarnówka.
W tym miejscu nie mogę zapomnieć o moich przyjaciołach i znajomych,których zaniedbałam w ciągu roku szkolnego.
Cały czas jest to totalny zlepek słów,mam nadzieję,że w wakacje wreszcie ta wena powróci i będą to ciekawe wpisy....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz