sobota, 21 czerwca 2014

21.Saturday

Ostatnimi czasy,bardzo rzadko tutaj zaglądałam,z powodu nadchodzących wakacji powinno się to zmienić.Postaram się tu być regularnie.Choć nie obiecuję!
Dzisiejszy dzień,jak to zwykle sobota mija mi na sprzątaniu i pomaganiu w domowych obowiązkach.Mam nadzieję,że jutro będę mieć czas dla siebie i będę mogła doczytać książkę.
Za chwilę zabiorę się do wypełnienia formularza zgłoszeniowego do pracy na portalu 90minut.pl...Choć,nie mam ochoty.Ostatnio też wysłałam i nic.Ale warto próbować.Nie poddam się.Będę walczyć o swoje marzenia o zawodzie dziennikarza.Jak na razie to bardzo dużo jeszcze czasu do podjęcia takiej pracy.Ale wyślę,cóż mi szkodzi.Nie przyjmą,będę próbować jeszcze gdzie indziej.
Za nie długo dojdzie do zmiany wyglądu bloga,nie będą to drastyczne zmiany,ale bardzo potrzebne.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz