wtorek, 1 lipca 2014

27....

Czemu niektóre zdarzenia z naszego życia,o których chcielibyśmy zapomnieć wracają do nas jak bumerang?
Trudno znaleźć odpowiedź na to trudne pytanie,bo chyba nie ma odpowiedzi.
Zaś to wróciło,choć od tej kradzieży minęły 2 miesiące i ja zdążyłam już zapomnieć jak do tego doszło,to ten list mi wszystko przypomniał.
Ja wiem,ktoś powie,że gdybyś schowała ten szalik do torebki,to nic by może się takiego nie stało,ale któż z nas jest w stanie to przewidzieć.Jest to na pewno nauczka na całe życie,bowiem Kraków takie piękne,historyczne miasto,a tak ,,zanieczyszczone'' przez rywalizacje pomiędzy kibicami.Mam nadzieję,że już więcej mnie i innych kibiców coś takiego nie spotka.Mam również nadzieję,że jeśli sprawa trafi do sądu,to ta osoba zostanie ukarana w taki sposób,że odechce się jej napadać i kraść innych ludzi rzeczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz